Skip to main content

Crisis Management

De reputatie van uw bedrijf kan worden vernietigd of net versterkt door de manier waarop u in een crisis reageert. Snelheid, openhartigheid en zorgvuldig geformuleerde berichtgeving zijn belangrijke elementen die uw bedrijfsreputatie kunnen maken of breken. Laat ons u helpen u voor te bereiden op dergelijke moeilijke tijden. Wij hebben ervaring met bedrijven in perioden van extreme bedrijfsstress en negatieve publiciteit.

In de strikte zin van het woord bestaat crisiscommunicatie uit alle communicatiemaatregelen, -technieken en -acties die worden ondernomen om de gevolgen van een gebeurtenis (ongeval, vervuiling, ontslagen, terugroeping van producten, enz.) op het imago van de betrokken organisatie te beheersen.

Wij vinden dat u niet moet wachten tot een crisis zich voordoet. Beter voorkomen dan genezen! Wij kunnen u helpen om u proactief op dergelijke situaties voor te bereiden door de meest waarschijnlijke incidenten te identificeren en ervoor te zorgen dat de informatie- en beslissingsstromen duidelijk zijn, zodat u efficiënt kunt reageren wanneer een crisis zich voordoet. Met de juiste berichtgeving voor elk van die gebeurtenissen is er geen reden tot paniek, zodat u en uw managementteam zich kunnen concentreren op het oplossen van het probleem.

ONZE SECTOREN

Ons doel is maximale zichtbaarheid en bekendheid te creëren voor uw bedrijf in de Benelux

Het Backstage-team bestaat uit ervaren communicatieprofessionals en richt zich op zowel nationale als internationale instellingen en bedrijven van elke omvang.

Ons werk omvat bedrijfs- en productcommunicatie, pers- en public relations, mediapartnerships en -planning, corporate publishing en communicatie over de financiële markten.